hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| رفع مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره به جد دنبال شود

البرز| رفع مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره به جد دنبال شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه حوضچه‌های شیرابه حلقه دره برای آلودگی یک استان کافی است، عنوان کرد: حل مشکل آنجا یک مطالبه عمومی است و شهرداری باید در کارگروه مربوطه به جد در حل مشکل آنجا کار کند.

 به گزارش ایسنا، جهانگیر شاهمرادی با تأکید بر ضرورت حضور به‌موقع مدیران در جلسات، در خصوص یکی از دستورات جلسه با موضوع لغو شعاع 120 کیلومتری فعالیت صنایع استان بود، اظهار کرد: این‌ مهم در کمیسیون زیربنایی دولت مورد موافقت قرارگرفته و پیگیری‌ها در حال انجام است. او با اشاره به اینکه در خصوص این موضوع مهم مباحث زیست‌محیطی مطرح و حل آن پیگیری شد، گفت: اکنون مسئله لغو شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای فعالیت صنایع استان در دستور کار دولت است، افزود: در این رابطه چند مکاتبه با رئیس‌جمهوری و اسحاق جهانگیری داشته‌ایم و در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز این مهم موردبحث و پیگیری است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های راه در استان البرز بیان کرد: باید برنامه‌ریزی زمان دقیق برای اتمام این پروژه‌ها داشته باشیم، باید زمان دقیق افتتاح یک لاین پروژه آزادراه همت طی یک گزارشی به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه‌شده و در کنار آن‌ مشکلات موجود بر سر راه بهره‌برداری از لاین دوم این پروژه بازمان دقیق افتتاح آن ذکر شود.

او در ادامه عنوان کرد: رفع مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره از دیگر موضوعات مهم است که با توجه به تأکید استاندار البرز باید به جد دنبال شود، کارهایی که آنجا انجام می‌شود مناسب نیست به‌گونه‌ای که حتی در آن محیط از ماشین پیاده می‌شویم بوی تعفن در آنجا آزاردهنده است. شاهمرادی با بیان اینکه حوضچه‌های شیرابه حلقه دره برای آلودگی یک استان کافی است، عنوان کرد: حل مشکل آنجا یک مطالبه عمومی است و شهرداری باید در کارگروه مربوطه به جد در حل مشکل آنجا کار کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد